2010-08-25
 08:40:38

It´s my time to shine

Allt känns som ett enda stort virrvarr men på något vänster har det infunnit sig ett lugn just nu, ett lugn som jag hoppas är här för att stanna. Eller så är jag bara avtrubbad. Det enda jag vill är att inte förlora någon som står mig nära och jag uppskattar att du har så mycket respekt för mig att säga det till mig. Glad och lycklig är även något jag måste försöka bli, it´s my time to shine förhoppningsvis.

Måndagen spenderades med att inte göra mycket för världen. Det kom en hantverkare och pillade lite på fönstren och jag försökte få lite rätsida på skolan vilket gick mindre bra. Sen kom spänningshuvudvärken och jag var ute för dagen. Blev ryggläge i soffan med nerdragna persienner och en t-shirt över ansiktet för att lindra huvudvärken så mycket som möjligt. Det blev lite bättre framåt kvällen och lite smörgåsar kunde slinka ner i sällskap med Fångarna på fortet. Igår var det en riktig mysa-inne-dag, vilket jag gjorde :P. Fixade så mycket som möjligt hemma eftersom det fortfarande ser ut som ett kaos pga hantverkarna. Bakade en smarrig sockerkaka och spenderade dagen i soffan med datorn på magen gloendes skräpserier på datorn. Förslappad? Jag? Näää absolut inte ;). Fick dock lite produktivt gjort då det börjades packa inför helgen, bokade in några jobbdagar och styrde trevliga händelser nästa vecka.

Idag blev det en tidig uppstigning av olika anledningar. Röjde runt lägenheten och samlade ihop en massa tvätt och intog tvättstugan. Nu blir det en massa rännande upp och ner till den, packande inför Sthlm och förhoppningsvis lite ordning och reda på fönstren. Men man vet ju aldrig med hantverkare :/. I eftermiddag blir det till att skämma bort mig själv med några timmar hos frissan tillsammans med S. Några centimeter kortare, en helt annan färg och en hjärna utan snurrande tankar.

Hit the lights
Stop the show
Here my first note in this microphone

Stop the band
Pass the throne
Once I shed my soul in this microphone

In this microphone

In this microphone
In this mic
In this mic
In this microphone

Standing in the center of attention

Floating ten feet off the ground
The world belongs to me
It's time

It's time for some fucking recognition

Yeah its time to rock this town

It's here right underneath
My feet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: