2010-10-11
 09:11:12

Måndag morgon

Förra veckan passerade i en rasande fart. En hel del to do´s att beta av samtidigt som plugget skulle betas av. Blev en aningen för mycket så allt fick en liten motsatt effekt. Sökte en massa jobb istället för att plugga eller sov istället, men den här veckan är det nya tag som gäller.

Helgen har varit otroligt lugnt och skön, välbehövligt kan jag säga. Fredagen spenderades med "plugg" och sen fix inför kvällen. Fick besök av finaste Anna och Jä som förgyllde kvällen. Jag glänste lite med en egenkomponerad lassange. Blev en massa snack, vin och Idol. Energipåfyllning ab kan man sammanfatta det. I lördags var jag duktig och tog mig till gymmet. Blev nästan en timmes kondition och en ordentlig stretch för min stela nacke och axlar. Spenderade eftermiddagen i soffan men en massa slötittande på tv, perfekt när hjärnan nästan kokar över. Kvällen spenderades med S och E, mat och garanterat bölande till P.S. I love you. Helt hemsk men ändå underbar film, hatar dock känslan av att det är något som knöglas ihop i bröstet precis som om ett pappersark knöglas ihop till en boll. Gårdagen spenderades med "plugg" och när det ansågs vara klart så tog jag tag i lägenheten. Förstår inte att städning kan vara så mycket "roligare" än att plugga. Dock skönt med en tiptop lägenhet inför en ny vecka. Var i mitt esse under kvällen då Gossip Girl drog igång igen, som jag längtat :).

Måndag idag och planen är entydig, plugg as usual men snart är det över. Blir träning med S ikväll och nu har jag nog kommit igång. And I like it ;).

Eye candy :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: