2010-09-06
 14:12:06

Garderobskatastrof

Garderobskatastrof var precis vad som inträffade imorse. En stor garderob full med kläder men ingenting att ha på sig. Ingenting satt rätt och allting bara såg fel och fult ut. Bytte nog kläder fem gånger innan jag åkte till skolan och bara det säger ju en hel del. Planen var att jag skulle ha tvättat imorse men insåg att jag inte behövde och att jag inte orkade. Prioriterade en hel timme med snooz istället vilket sätter sina resultat nu framåt eftermiddagen :P. Gjorde lite nytta hemma i morse innan garderobskatastrofen inträffade och jag begav mig till skolan. Har sålt en bok, blivit rånad i kafeterian med de nya priserna och pluggat, bara introt på en kurs kvar men det är ett tag dit.

Hur blev helgen då? Helgen gick totalt i softhetens tecken, gjorde inte många knop men det kan ju ha att göra med en förkylning också. Lördagen spenderades med en dejt med min soffa och avverkade tre filmer innan ögonen gick i kors. Supersugen, Nick and Norah´s infinite playlist och Inglorious Bastards, blev otroligt besviken på Inglorious Bastards och hade verkligen förväntat mig mer av Brad Pitt men gillade dock Nick and Norah´s infinite playlist ypperligt mycket. På något konstigt vänster blir man sådär varm och glad inombords och nästan lite småkär i allihoppa. Igår blev det inte heller mycket gjort snorig näsa hade bytts mot en golfboll i halsen så jag intog ryggläge hela dagen. Eftersom vi på något vänster slungades tillbaka tills vi var 16 igen så spenderade jag antalet timmar i telefon med S. Drama skulle diskuteras, debatteras och lösas vilket resulterade i 2½ på en pizzeria och 40 minuter med telefonkonferens i ett gathörn. Men vad gör man inte för sina vänner :).

Nu té och något att stoppa i magen innan introduktionsföreläsning i interkulturell komminukation.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: