2010-09-19
 19:45:36

Valdag 2010

Veckan som gått har varit fylld med mer jobb än plugg och jag klagar inte. Spenderade onsdagen i Sala och fick känna på hur det va att ha det luuungt en hel dag. Skönt dock när kassa och kundtjänst är i samma och inte behöva känna hetsen av kö när man gör ett kundtjänsärende då jag är lite ny på den fronten. Trevliga jobbisar också så dit åker vi gärna igen. Torsdagen bjöd på jobb i stan igen och det var lika trevligt som vanligt. Aningens mer att göra än i Sala men ändå inte så att man dog. Blev långa dagar båda två så dog en aning när jag kom hem. Spenderade kvällen med att kolla på partidebatten och surfa runt efter ett bra massage ställe. Måste göra något åt min rygg men vill inte bli rånad på kuppen ;P.

I fredags var det plugg som gällde. Pluggade intensivt i lite över fyra timmar innan det blev att styra upp lägenheten innan helgen. Ingen vill ju vara i en stökig lägenhet heller ;). Tog mig en prommis mellan regnskurarna till ICA och hämtade paket innan det blev danspass med Annisen och hennes syster. Sjukt kul och sjujävla jobbigt, vissa saker gör en bara så glad, speciellt orginal koregrafin till Waka Waka, Beat it och Thriller. Fick skjuts hem till S där hon, E och Majken väntade med maten på bordet. Guld värt och sjukt gott :). Blev en riktigt härlig kväll med god mat, härligt sällis, bra kommentarer, Idol och val debatt. Gårdagen var också en dag fylld av plugg, presterade kanske inte det bästa men det gjordes iallafall. Kvällen blev kanon tillsammans med Annisen, middag på Prima med god mat och gott vin, promenad genom Kulturnatten och biomörker till SALT. Fem av fem möjliga toast på den kvällen.

Idag har det varit en skön dag. Soft morgon i soffan med frukost innan det blev plugg. Plugget var snabbt avklarat innan det blev fix inför veckan. Sen blev det till att njuta av ManU´s seger mot Pool, och jag som alltid haft svårt för den där bulgaren Berbatov och inte tyckt att han tillför så mycket men det blev det ändring på idag :P. Mötte upp S efter matchen och gjorde våran plikt för samhället och röstade. Jag har försökt göra ett informerat val och valt det som passar mig just nu och förhoppningsvis blir det bra. Nu är de valvaka med S över MSN som gäller, så där modernt ;).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: