2010-09-14
 20:44:33

Världens bästa

Har de senaste dagarna fått något bekräftat som jag egentligen mycket väl vet, jag har världens bästa människor runt omkring mig. Världens bästa föräldrar som lovar mig nya vinterkläder och skor, som hjälper mig med allt jag kan tänkas behöva och tycker att jag är världens bästa och att jag tar dem med häpnad med allt jag tar mig för. Världens bästa vänner som ger en värme i hjärtat som bara spritter ut. Det spelar ingen roll om vi är nära eller långt bort, om vi hördes av igår eller om det var veckor sen känslan av värme och kärlek är ändå den samma. Skrattet är alltid nära, spelar ingen roll om det är härligt interna grejer eller bara en konstig kommentar. Världens bästa arbetsplats som jag har fått möjligheten att vara på och lära mig och utvecklas. Härliga jobbisar som gör att dagen går i ett rasande tempo och härliga kunder som för det mesta lämnar en med ett leende på läpparna. <3<3<3

Spenderade söndagen med att fixa och trixa så att det stod härliga till, städa och tvätta. Sen kom Mamsen och Papsen och tvättade mina fönster, hängde med mig och handlade och hängde gardiner. Papsen tog även med sig mina blommor eftersom han tycker jag misshandlar dem, så jag skulle få nya. Spenderade några timmar på eftermiddagen för att försöka lista ut hur jag ska rösta i helgen. Efter att ha gjort fem olika val test och fått olika på varje så var jag skapligt förvirrad. Sållade och valde två alternativ som känns mest jag och har läst på lite mer om dem men är fortfarande förvirrad. Men rösta ska jag, i mina ögon ska man utnyttja sin röst även om den är blank. Gör ett aktivt val för framtiden känns som min melodi. Spenderade kvällen med S och E på bästa sätt, härligt sällskap, lite gott och Mama Mia. "And... dot dot dot" ;). Gårdagen började med ABBA på högsta volym hemma och sedan blev det gästspelande på banken hela dagen långa. Upplärning i kundtjänst gick relativt bra, inte så mycket att göra med några nya koder satte sig i huvudet. Och jag gillart, vill lära mig mer och bidra med mer. Eftersom hela tjejliga med sommarfåglar var samlade igen så blev det en lunch ute och även lite spanande på stan ;P. Kvällen igår blev lugn och det var skönt då jag va rätt mör i huvudet.

I natt var det en sån där kass natt igen. Klarvaken kl.02.50, varför lixom?! Sen följde lite mer än 1½ timme med vridande och vändande och tumrullande innan jag somnade om. Om jag sov bra? Absolut inte, huvudbudskapet i drömmarna som avlöste varandra va "sluta ljug för mig"... Planen för dagen var intensivt pluggande vilket inte gick som planerat då det var otroligt svårt att fokusera blicken av trötthet. Blev iallafall två kapitel lästa och en aningens mer att göra resten av veckan. Eftermiddagen spenderades i soffan med slötittande på diverse serier, sen var det dags för ett ryck eftersom planen var träning. Men tagget fanns inte och regnet rann ner för fönstren så valet blev inte så svårt, stannade kvar i soffan ;P. Idol har avverkats och nu blir det CL premiären för älskade ManU innan sängen kallar, för imorgon är en ny dag på banken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: