2010-05-30
 13:18:25

Helvetes vecka

Slutet på något fantastiskt underbart och början på något bra. Det enda jag vill är att ha dig kvar i mitt liv och få dela the good and the bad med dig. Du va min första kärlek och mitt hjärta kommer alltid att ha en soft spot för dig. Det finns ingen annan som du och det finns ingen annan som jag vill kunna dela det som händer i mitt liv med. Det är dig jag vill kunna vända mig till när det stormar hårt, det är dig jag vill skåla i bubbel med när livet visar sin bästa sida och det är dig jag vill bli respekterad av för jag respekterar dig. Det är bara du som kan läsa mig med en enda blick. De värmde att höra dig säga att du vill se mig lycklig. Jag vill vara lycklig. Ska börja med att försöka vara nöjd och sträcka på mig precis som du sa. Det blir aldrig som förrut men det kommer att bli bra, du är min bästa vän.

Veckan har varit ett rent jävla helvete kan jag meddela. Timmar, timmar, timmar och åter timmar har spenderats med uppsatsen, haft ågren över uppsatsen, drömt om uppsatsen och hört tangentbordsknapper i sömnen. Då är det något som säger att det börjar gå för långt. Har varit riktigt less på den och vara velat slänga ut datorn genom fönstret och inte göra mer. Men det bli ju inte bättre för det. Tror ångesten har berott mycket på osäkerheten om vi kommer att få få upp med muppsatsen eller inte. Men nu är det klart, det får vi. Vilken otrolig lättnad och lycka.

Veckan har även varit fylld av små guldkorn som fått dagarna att passera. Färska jordgubbar med socker, en avtentad och klarad D-kurs, ESC 2010, SATC2 premiär med mina bästa brudar, ny hårfärg och bank fest. En vecka som känns som att den har gått i ett, men nu är det bara en vecka kvar sen kan man börja andas.

Gårdagen spenderades med uppsatsen, vad annars, tillammans med världens skallebank. Så blir det när man går på företagsfest och blandar allt mellan himmel och jord tydligen. Tur att jag hade vett nog iallafall att gå hem när de andra gick på krogen. Annars hade gårdagen varit en katastrof. Uppsatsade på dagen och lyckades klämma in en nap på över en timme. Hade jag inte gjort det hade jag varit mer död än levande när kvällen kom. Kvällen gick i schlager tecknet med allt vad det innebär. Mötte upp S och E på Ica för att införskaffa det nödvändiga, sen iväg till pizzerian för att få sig lite mat och efter det hem till E där vi bänkade oss i soffan. Det kommenterades, disskuterades, dissades, svors och röstades hej villt. Med många skratt som bonus :). Det gick inte riktigt som jag ville men mina favoriter låg med i topp bra länge, förutom Norge då som låg och skvalpade väldigt långt ner. En tripp til Tyskland nästa vår då kanske ;)?



Med rakare rygg på högre klackar mot min framtid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: