2010-05-09
 10:47:56

Ilska

Vaknade med ett ryck i natt, 02.55, av att ilskan bubblade inom mig. Det tog ett tag att inse att jag inte va arg på riktigt, men de va så otroligt verkligt att jag kunnat göra precis det jag drömde om på stört. Inte okej. Borde kanske få ur mig ilskan som tydligen ligger någonstans och gror men har inte riktigt ork till de. Fokuserar heldre på att vara grym på allt ;). Men om man ska hårddra det så är jag illsken på mig, dig och världen, så nu behöver ingen känna sig utanför.

Somnade om och vaknade upp bakis (?!), måste vara maraton uppsatsandet igår som gett denna effekt. Måste försöka styra hamburgare innan det blir mys hemma hos Kusin med familj. Annars är det här bara en söndag i mängden, en transportsträcka mot sommaren med andra ord :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: