2010-05-16
 10:17:18

Sunday bloody sunday

Fredagen blev så kick ass som jag planerat. Makalöst svettigt danspass med A och sen turbofix hemma innan F kom i lilla bilen och tog oss ner på stan. Blev första uteserveringshänget för "sommaren" på Gränden, en paninitallrik och en massa snack. Det går framåt nu för oss båda, och F du kommer inte alls vara 26 när du är klar ;). Intog bion och köpte porre, precis som det ska vara på bio. Jag min klant lyckas dock med bedriften att tappa hela min popcorn när jag ska sätta mig i trappan och vänta, var bara till att lubba upp och köpa en ny. Tur att den första var gratis med tanke på flitigt biobesökande :P. Robin Hood var allt jag ville ha en fredagskväll. Det fanns lite nakenhet, en gubbsnygg Russel Crowe, en cool Marion, lite slagsmål och en gnutta kärlek. Ibland saknades dock en manshand att hålla för ögonen när det blev lite väl mycket :P.

Gårdagen spenderades med att göra absolut ingenting. Kanske inte det ultimata när årets varmaste dag var här och visade sig, men jag var nöjd ändå. Vaknade med en golfboll i halsen och en rinnande näsa så träning blev det inget av och soffan var min bästa vän. Tog mig till pizzerian på kvällen och köpte lite mat innen det blev mer soffhäng. Missade tydligen ett väldigt bra uteserveringshäng med fina flickor, men det är tur att de messar och rapporterar läget med statusen på det motsatta könet ;). Nästa gång ska jag också vara med.

Idag är det vanliga tråkvädret tillbaka igen, typiskt söndagsväder, synd då man ska hem till GoldenHill och hänga. Lite plugg nu på förmiddagen, sen hem till GoldenHill och hälsa på lilla Majken innan det blir lite love&care hos Mami och Papi. Lär behövas då jag sov som en kratta i natt och då kan det bara bli värre natten tills imorgon, med tanke på vad som väntar på måndag. Nervöst och spännande, men jag ska vara grym ;).


fialotta

klart du kommer vara grym på jobbet, babe! alla är barn i början! you're gonna kick ass! tack för i fredags, tråkigt att du inte kunde vara med igår.. men det kommer fler sköna lördagkvällar! ha en fin söndag sötnöt! PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: